Security & Hospitality
Veilig en gastvrij
Fire & Medical
daadkrachtig & zorgzaam
Mobiliteit & Academy
Integer en doelgericht

Hulp nodig?

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina kunt u zien waar u terecht kan met uw hulpvraag. Onderstaand kunt u als eerste onze contactgegevens vinden tijdens kantooruren. Ons kantoornummer is 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen, maar het kan zijn dat u terugverwezen bent naar deze website. De reden hiervoor is dat wij sommige verzoeken niet telefonisch kunnen afhandelen, omdat we uw identiteit niet kunnen verifiëren of niet bij uw klantgegevens kunnen i.v.m. veiligheid.

Contact overdag

Ons kantoor is op werkdagen van 09:00 - 17:30 geopend. Daarbuiten zijn we altijd bereikbaar voor spoedmeldingen.

Telefonisch

E-mail

Algemene vragen
info@scorpions.nl

Afdeling verkoop
sales@scorpions.nl

Afdeling projectmanagement
planning@scorpions.nl

Kantoren

Hoofdkantoor
Nijverheidsweg 5K
4879AP Etten-Leur

Kantoor Breda
Bavelseparklaan 10
4817 ZX  Breda

Contact met een meldkamer

Alarm afmelden - rondes aanvragen - wijzigen informatie

Uw meldkamer is verantwoordelijk voor het afhandelen van uw alarmen. Mocht u een vals alarm hebben, dan moet u deze afmelden bij uw meldkamer. Dit kan helaas niet bij ons, ook al rijden wij op uw alarm. De reden hiervoor is dat onze surveillanten uw identiteit niet kunnen verifiëren. Uw meldkamer kan dat wel op basis van de verificatiecode die u heeft ontvangen.

Alarm afmelden

Als u een alarm heeft die onterecht is, dan kunt u deze afmelden bij uw meldkamer/PAC. U heeft hiervoor uw verificatiecode nodig die u heeft ontvangen van uw meldkamer. Heeft u via Scorpions een PAC? dan zit u bij G4S en kunt u via de App afmelden of door te bellen naar onderstaand nummer.

Extra controleronde

Als u een extra controleronde wil aanvragen, bel dan naar uw meldkamer/PAC om dit aan te vragen. Uw meldkamer zal uw uitvraag doorgeven aan de mobiele surveillance.

Wijzigen actiepatroon

Belt de meldkamer/PAC de verkeerde personen? Wijzig dan het actiepatroon door te mailen naar uw meldkamer via onderstaande contactgegevens.

ADT

010-4421111

Alarmcontrol

0165-555554
info@alarmcontrol.nl

Alarmmeldnet

0475-393939
info@alarmmeldnet.nl

Alert / Viewcontrol

0800-410400
mutaties@alert-group.nl

Alert beschikt over een eigen portaal https://alertmobile.alert-group.nl/

Devision


alarmcentrale@devision.nl

EBN Breda

076-5205206
 info@ebn-veiligheidsdienst.nl

Europac

0412-654000
info@europac.nl

G4S

020-5693000
klantenservice@nl.g4s.com

G4S beschikt ook over een eigen app voor IOS en Android en portaal https://alarmcentrale.g4s.nl/.

Hofland

010-4296532
pac@hofland.nl

NVD

023-5911911
klantenservice@nvd.nl

NVD beschikt ook over een eigen app voor IOS en Android.

Securitas

040-2894142
meldkamer@securitas.nl

Siemens

088-3330090
support.nl@siemens.com

Siemens wordt vaak gebruikt voor brandmeldinstallaties, vooral als een doormelding via OMS verplicht is.

SMC

0344-678900
ks@smc-alarmcentrale.nl

Stanley Centrale

020-311950
admi.nl@sbdinc.com

Trigion

088-1869790
klantenservice@trigion.nl

VPS Centrale

088-0183888

MPL

088-2020919

Hoe belt u ons?

Bel naar 076-5022564 en druk op één om aan te geven dat u een spoedmelding heeft.

Beveiliging - Brandwacht - Verkeer

Spoeddienst aanvragen

Heeft u met spoed een beveiliger, verkeersregelaar of brandwacht nodig voor u locatie, dan kunt u ons 24/7 bellen op 076-5022564. Na kantooruren drukt u op één om aan te geven dat u een spoedmelding heeft.

Bent u al klant?

Als klant kunt  u ook bellen naar uw projectmanager of teamleider. Zij kunnen u vaak sneller helpen, dan onze piketdienst. Mochten zij niet bereikbaar zijn, dan kunt u altijd naar onze piketdienst bellen via 076-5022564.

Klacht / Opmerking

Het kan voorkomen dat wij niet onze gewenste service hebben geleverd of dat u verkeerd bent bejegend door één van onze werknemers. We vinden het fijn dat u de tijd wilt nemen om ons dit te laten weten. Via de link aan de rechterkant kunt u ons klachtenformulier invullen. We komen dan zo snel mogelijk bij u terug.

Heeft u een locatie ontzegging ontvangen, dan kunt u een bezwaarschrift indienen via een apart formulier. U ontvangt binnen één week een reactie van de teamleider op uw bezwaarschrift.

Klacht indienen

Ga via onderstaande link naar ons formulier om ons op de hoogte te stellen. Bedankt voor uw tijd!

Klacht indienen Bezwaar indienen